onsdag 3. september 2008

Oppbevaring

Scrappe-/maleboksen min:

Ein konvertert isboks med plass til Distress ink, penslar, kalligrafipenn og -blekk, litt bling, mønsterteip, blekkpute, lim og bobleplast.
Før eller seinare må eg sikkert ta ut noke av dette for å få plass til meir. Då er det ganske greitt med desse to fine boksane:

Dette er det man kaller vintage yogurtbeger (til venstre) og vintage rømmebeger (til høgre.)
Med god plass til alle flaskene med Distress ink eg har.

Foreldra mine er geniale, som tar vare på sånne fine oppbevaringsboksar.

4 kommentarer:

Gladie sa...

Hehe, det er greit med sånne bokser - kreativ gjenbruk må jo det der kalles :) Neste uke må vi ta en kveld med scrapping og scravling og ... vinsmaking... spørs om du skal få fast sengeplass på loftet med alle dei vinflaskene askøydamene satte igjen *gliz*

Gladie sa...

PS: Her må du følge nøye med fremover, du skjønner hvorfor hvis du leser denne sida :)

Anonym sa...

Det finnes vel enda eldre jogurtbeger enn det der i huset heime, gjer det ikkje?

Anonym sa...

Finst det eldre youghurtbeger enn dette?
flott med blogg Ellinor. Eg legger til link på bloggen min, retten og sletten.